Skocz do zawartości
Danio43210

Regulamin Serwera Stan Lakeside

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin Serwera Stan Lakeside


Regulamin akceptujesz przy założeniu konta na forum oraz korzystając z dostarczanych przez nas usług.
Akceptując regulamin, wyrażasz również zgodę na publikację nagranych materiałów poprzez streaming oraz na platformie YouTube.
Akceptując regulamin, wyrażasz zgodę na używanie Twoich materiałów nagraniowych na domenie stanlakeside.pl
Każda osoba, która prowadzi stream z serwera, zobowiązana jest do zawarcia w tytule streama "stanlakeside.pl". Jeżeli nie ma możliwości zawarcia tej informacji w tytule, streamer powinien zgłosić się do Head Admina lub Właściciela w celu otrzymania zgody na prowadzenie transmisji bez w/w informacji.
Każdy użytkownik użyczający swoich zasobów techniczno - organizacyjnych, zrzeka się praw do danych zasobów na rzecz społeczeństwa StanLakeside.pl
Niedozwolone jest praktykowanie zawartości lub aktywności, która prezentuje lub zachęca do dyskryminacji, napastowania lub przemocy na podstawie rasy, przynależności etnicznej, płci, orientacji seksualnej, wieku, niepełnosprawności, religii czy narodowości.
 

 

§1. Postanowienia ogólne

1.1 Rozgrywka na serwerze Stanlakeside osadzona jest w mieście Los Angeles (USA).

1.2 Gracz jest zobowiązany jest stosować się do elementarnych zasad trybu Role Play.

1.3 Sprzedaż wirtualnego majątku i próba jego spieniężenia są zabronione.

1.4 Po wykryciu błędów w oprogramowaniu należy bezzwłocznie zgłosić je ekipie administracyjnej, wykorzystywanie ich dla własnych korzyści jest zabronione i surowo karane.

1.5 Administracja ma prawo karać za czyny, które uzna za działające na szkodę serwera, nawet jeśli nie są uwzględnione w regulaminie.

1.6 Decyzja administracji jest ostateczna. Odwołać się od niej można poprzez dział odwołań na forum.

1.7 Zakazuje się spamowania do administracji.

1.8 Administracja ma prawo zbanować permanentnie lub usunąć każdego gracza z whitelisty bez podania przyczyny. Dodatkowo mogą oni usunąć kogoś z danego Departamentu jeśli osoba nie odgrywa RP na wystarczającym poziomie.

1.9 Na potrzeby dobrego RP i odegrania sytuacji, każdy punkt regulaminu może zostać nagięty pod warunkiem, że takie działanie będzie miało swoje uzasadnienie w rozgrywce.

1.10 Każdy jest zobowiązany do dania co najmniej 5 sekund osobie do której się inicjuje, aby ta mogła wykonać polecenie.

1.11  Kategoryczny zakaz trzymania się stale jednego miejsca (czyt. 'kampienia') na terenie Black Marketu (dachy budynków, przy drabinach, przy jakichkolwiek wjazdach, itp.)

1.12 Helikopter można wykorzystać tylko do Akcji RP. Aby latać Helikopterem musimy mieć ku temu odpowiedni powód RP.

1.13 Podczas przeszukania jest obowiązek odgrywania WSZYSTKIEGO co posiadacie aktualnie przy sobie w ekwipunku.

1.14 Kaski i Hełmy które dają dodatkową ochronę na postrzał muszą zostać założone przez ekwipunek.

1.15 Jeśli mamy broń długą przy sobie której nie widać na plecach lub w rękach, musimy ustawić opis np. "SMG na plecach"

1.16 Jeśli wykonujemy misje gdzie są wykorzystywane NPC-ty wzbronione jest ich rozjeżdżanie, prowokowanie i odjeżdżanie z miejsca misji.

1.17 Jeśli rozpoczyna się pościg za osobą która ucieka (tyczy się SO i Cywili) rozpoczynamy pierwszy etap akcji RP, gdy zgubimy pościg zabronione jest skryptowe chowanie pojazdu do garażu (Musimy odczekać 30 minut) 

1.18 Zakaz kradnięcia pojazdów EMS,SO,FD bez wyraźnego powodu RP.

1.19 Nie wolno korzystać ze sprzętów policyjnych podanych poniżej:

  • Tarcza Balistyczna i Plastikowa.
  • Shotgun na gumowe kulę.
  • Woreczki dowodowe.

1.20 Nie wolno zabierać sprzętu przypisanego do danej osoby jeśli zostanie on zakupiony przez stronę sklepu stanlakeside.

 

§2. SZACUNEK DLA SPOŁECZNOŚCI

  1. Główna i najważniejsza zasada naszego serwera - wzajemny szacunek. Poza grą do każdego gracza oraz administratora powinieneś odnosić się z należytym szacunkiem. Nie powinieneś przenosić negatywnych relacji z gry do prawdziwego świata.

    Przykłady:

    • Ktoś obrażał Cię w grze i Ciebie pobił, zdenerwowałeś się i wyszedłeś z gry, po czym zwyzywałeś go w prywatnej wiadomości na TeamSpeaku.
    • Uporczywe podważanie decyzji Administratora.

 

§3. ZABÓJSTWA

  1. Zabijanie innego gracza bez powodu lub z nieadekwatnym powodem jest surowo zabronione. Morderstwo powinno być ostatnim krokiem w akcji RolePlay. Do zabójstwa może dojść tylko w przypadku gdy ofiara stawia opór, ucieka lub werbalnie wyzywa.

    Przykłady:

    • Jesteś znudzony grą więc zaczynasz obrażać losowo spotkane osoby aby sprowokować je do walki.
    • Podszedłeś do kogoś i zabiłeś go bez słowa.

 

§4. Zasady ogólne

4.1 Zabrania się korzystania z jakichkolwiek skryptów, cheatów, exploitów, bugów lub modów dających przewagę w grze

4.2 Zakaz wychodzenia z serwera podczas rozgrywanej akcji RP:

  • Jeśli podczas wykonywanej akcji RolePlay zostaniesz wyrzucony z serwera, musisz natychmiast zgłosić na Discordzie informując o sytuacji (kanał #wyrzuciło-mnie-z-serwera)
  • Jeśli zostałeś wyrzucony z serwera podczas odgrywania akcji. Po powrocie na serwer musisz odnaleźć osobę, z którą miałeś interakcję i kontynuować.
  1. 4.3 Zakazuje się uprawiania MG, PG, VDM, RDM, CB, CL, RK, OOC, oraz EX.

  2. 4.4 Wchodząc na serwer jesteś zobowiązany/a wcielić się w swoją postać:
      • W trakcie rozgrywki możesz wyjść z postaci jedynie na polecenie Administracji.
      • Jeżeli sądzisz, że inny gracz złamał regulamin podczas akcji, doprowadź tę akcję do końca i zgłoś sytuację po jej zakończeniu.
      • Jeśli jedna postać otrzyma CK nie można jej wiązać z innym gangiem lub tymi samymi znajomościami. Musimy odegrać i wcielić się w kompletnie inną osobę.

    4.5 Zakaz reklamowania innych serwerów oraz stron trzecich.

    4.6 Po zaćmieniu (restarcie) obowiązuje każdego immunitet 15 minutowy, dzięki któremu nie może dojść do żadnej agresywnej akcji RP.

    4.7 Użytkownik zobowiązany jest do ustawienia imienia i nazwiska odgrywanej postaci na discordzie.

    4.8 W celu wykorzystania jakiegokolwiek nagrania z serwera w sprawach IC, należy mieć zakupione i skryptowo włączone GO PRO.

 

§5. Komunikacja

5.1 Zabronione jest nadużywanie czatu OOC i stosowania na nim wulgaryzmów.

5.2 Musisz posiadać sprawnie działający mikrofon, aby móc grać na serwerze. Musisz również z niego aktywnie korzystać.

5.3 Pytanie o potwierdzenie wykonania czynności na drugiej postaci nie jest konieczne, ponieważ każdy gracz jest zobowiązany do reagowania na akcje opisową.

5.4 Zakaz używania zwrotów nie mających odzwierciedlenia w życiu realnym i/lub które mogą zaburzać immersję innych graczy.

 

§6. PostaciE

6.1 Gracz może posiadać 2 postacie (za zgodą administracji więcej), jednak łączenie ich w jakikolwiek sposób jest zabronione i karane banem.

6.2 Przekazywanie majątku między postaciami jednego gracza jest zabronione i surowo karane!

6.3 Liczba postaci jednego gracza w danej grupie jest ograniczona do jednej, jeśli spełnione są założenia podpunktu pierwszego.

6.4 Przekazywanie lub pozbywanie się majątków przed planowanym uśmierceniem postaci jest zabronione.

6.5 Zabronione jest używanie Celebrity Name (imiona i nazwiska znanych lub sławnych ludzi).

6.6 Postać nie traci pamięci po uratowaniu przez medyka, jednak jeśli postać umrze to zapomina o całej sytuacji, która do tego doprowadziła.

6.7 Postacie epizodyczne (eventowe) mogą zostać przyznane tylko przez Administratora+.

 

§7. Grupy

7.1 Dzielenie się informacjami zastrzeżonymi dla frakcji z osobami trzecimi w formie OOC jest zabronione i surowo karane.

7.2 Administracja ma prawo do zmiany liderów frakcji publicznych bez podania przyczyny.

7.3 Każda grupa/biznes może zostać usunięta bez podania przyczyny i wiąże się to z utratą dóbr do niej przypisanych.

 

§8. Przestępstwa

8.1 Zakazuje się dokonywania brutalnych przestępstw oraz napaści w miejscach nierealistycznych bez odpowiedniego powodu i planu.

8.2 Nie można zmusić osoby do przekazania pieniędzy z banku, sprzedaży pojazdu, sklepu i domu.

8.3 W przypadku napadu na: sklep, bank, sejf bądź skarbiec lub inną grupę zorganizowaną w akcji może uczestniczyć ograniczona liczba cywili zależna od ilości funkcjonariuszy:

  • Do 8 szeryfów - 6 cywili,
  • Między 9-12 szeryfów - 8 cywili,
  • Powyżej 12 szeryfów - 10 cywili

Wyjątkiem są spotkania czy rozmowy.

8.4 Podczas konwoju więziennego w akcji może brać udział maksymalnie 6 osób.  Warunkiem, jakim trzeba spełnić jest to, że na służbie musi przebywać co najmniej 5 policjantów. W przypadku, jeśli administracja zezwoli na ‘event’ w postaci odbicia, to udział w wydarzeniu może wziąć maksymalnie 12 osób.

8.5 Zakaz handlu narkotykami w promieniu 200m od każdego mieszkania przeznaczonego pod wynajem

8.6 Kategoryczny zakaz porywania pracowników Departamentu Ratownictwa Medycznego (EMS/FD), kiedy na służbie znajduje się mniej niż 8 funkcjonariuszy służb zdrowia. Maksymalna ilość zakładników, których można porwać to 2 osoby.

 

§9. Cywile

9.1 W trakcie wykonywanej pracy (legalnej) gracz zobowiązany jest do poruszania się pojazdem służbowym.

9.2 Nie możesz dokonywać aktów seksualnych, kanibalizmu lub innych schorzałych zachowań bez obustronnej zgody. Jeżeli otrzymasz pozwolenie na taką akcję poza postacią, może ona zostać przerwana na życzenie poza postacią w każdym momencie. Akcja ta musi odbyć się w ustronnym miejscu.

9.3 Tortury mogą być przeprowadzane, jednakże jeśli będą one "drastyczne", a osoba na której są prowadzone poprosi o ich zaprzestanie na local OOC muszą one zostać przerwane.

9.4 Zakaz sprzedaży narkotyków z wykorzystaniem motocykli.

9.5 Przy obecności min. 5 policjantów na serwerze, można okraść policjanta pod warunkiem iż sprzęt z kradzieży będzie potrzebny do odegrania uzasadnionej akcji RP.

Z broni długiej można okraść policjanta TYLKO podczas pojmania go na zakładnika i uzasadnionej potrzeby wykorzystania jej do odegrania akcji RP w trakcie trwania tego samego zaćmienia. (Napad na sklep czy mały bank nie jest wystarczającym powodem.)

  • Podczas czarnego poziomu zagrożenia zabrania się okradania funkcjonariuszy z broni długiej.

9.6 Maksymalna liczba osób w legalnej firmie dla cywili to 25 osób lecz, dodatkowo oddzielnie liczymy ludzi z zarządu gdzie ich liczba maksymalna to 4 osoby. Czyli razem w legalnej firmie może pracować 29 osób.

9.9 Podczas użycia helikoptera do napadu owy pojazd musi być zakupiony przez obywatela. Pamiętajmy też, że wykorzystanie helikoptera nie może powtarzać się podczas napadów, owy pojazd jest ostatecznością.

9.10 Podczas noszenia kogoś lub eskortowania zakazane jest bieganie. Zakazane jest również strzelanie z osobą którą eskortujemy lub nosimy na animacji.

9.11 Osoby z pomysłem na RP mają prawo odegrać konkretne obrażenia prowadzące do CK postaci, jednakże taka akcja RP musi zostać wcześniej zgłoszona do Administracji i przez nią zatwierdzona.

 

§10. Frakcje porządkowe i służby medyczne

10.1 Służby medyczne:

  • Nie możesz reanimować podczas strzelanin.
  • Nie możesz sprzedawać/handlować przedmiotami lub pojazdami medycznymi.
  • Medycy sprawują pełną kontrolę nad szpitalem i mają prawo odmówić wykonania polecenia jeśli zagraża życiu Obywatela.
  • Służby ratownicze i medyczne decydują o stanie zdrowia osób poszkodowanych.
     

10.2 Służby porządkowe:

  • Nie możesz handlować, przekazywać lub sprzedawać ekwipunku policyjnego.
  • Policja ma obowiązek uszanować wolny przejazd - do 500 metrów.
  • Funkcjonariusze muszą tankować helikopter co 20 minut. (Tankowanie na komendzie trwa 5 minut)
  • O zgonie postaci podczas "bw" decyduje tylko i wyłącznie medyk, strażak lub funkcjonariusz SO (Gdy nie ma medyków/strażaków na służbie). Po wykonaniu /try przez poprzednio wymienionych należy dostosować obrażenia postaci zgodnie z wynikiem /try.

 

§11. Ważne pojęcia

11.1 MG (Metagaming) → To wykorzystywanie lub pozyskiwanie informacji o świecie RolePlay spoza gry. W grze możesz użyć informacji pozyskanych tylko w świecie gry. Dozwolone formy komunikacji IC poza grą to: Tabelki/rozpiski służb hostowane na Google Drive, kanały informacyjne w komunikatorze, Discord, oznaczone fora oraz wiadomości prywatne typu Raportu, Wezwań lub Nakazów.

11.2 PG (Power Gaming) → Zmuszanie bądź odegranie RP za inną osobę.

11.3 VDM (Vehicle Deathmatch) → Zabicie innego gracza bez większego powodu przy użyciu pojazdu.

11.4 RDM (Random Deathmatch) → Zabicie innego gracza bez większego powodu przy użyciu broni.

11.5 CB (Cop Baiting) → Bezpodstawne prowokowanie policji.

11.6 CL / BL (Combatlog / Battlelog) → Wyjście z gry podczas akcji RP / Śmierci.

11.7 RK (Revenge Kill) → Nie możesz poszukiwać lub zabić kogokolwiek związanego z Twoją ostatnią śmiercią. Gdy Twoja postać zginie, traci pamięć o wszelkich wrogach z ostatniej sytuacji. chyba, że została zreanimowana przez medyków lub inny uczestnik tego zdarzenia przypomnie danej osobie tą akcję.

11.8 IC (In Character) → Wszystko co odgrywane jest w grze.

11.9 OOC (Out of Character) → Wyjście z odgrywanej postaci, nawiązywanie do tematów ze świata prawdziwego w grze.

11.10 Zasada poszanowania życia → Życie jest tylko jedno więc powinieneś dbać o nie ponad wszystko.

11.11 Fail RP → Każda sytuacja która w ocenie Administracji nie podlega pod grę RolePlay i może być odpowiednio osądzona, a jej uczestnicy ukarani.

11.12 Fail Driving → Poruszanie się pojazdami nieprzystosowanymi do danego terenu. Ciągłe rozwalanie się pojazdem, dachowanie. Nierealistyczne użytkowanie pojazdu.

11.13 EXPLOITING → To wykorzystywanie błędów gry w celu zdobycia przewagi, np: przejście przez ścianę.

11.14 Drive-By (DB) - strzelanie do ludzi z pojazdu w celu ich morderstwa.

11.15 CK (Character Kill) - całkowite uśmiercenie odgrywanej postaci.

11.16 BW (Brutally Wounded) - stan, w którym osoba jest nieprzytomna

11.17 Loot RP - Lootowanie bez odegrania /me i /do, lootowanie osoby, która nie została przez nas postrzelona, osoba która nie brała udziału w akcji.

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wprowadzamy parę zmian eksperymentalnie, czyli zobaczymy jak sobie z nimi radzi nasze community.

 

USUNIĘTO

4.9 Jeżeli w trakcie negocjacji na napadzie negocjator zaakceptuje brak obecności helikoptera podczas pościgu, należy się do tego bezwarunkowo stosować.

Argumentacja: To akurat na prośbę Crime. Z założenia wszelkie negocjacje to sztuka blefowania, chcemy to nieco bardziej umożliwić, aby i SO miało okazję trochę pokłamać. Pamiętajcie jednak, że częste oszukiwanie zmniejsza wasze zaufanie i po którejś takiej akcji napdający albo szeryfi mogą nie pójść na wasze żądania, w związku z czym mogą podziać się niemiłe konsekwencje.

 

ZMIENIONO

9.4 Zakaz wykorzystywania motocykli/rowerów do celów zarobkowych.

na

9.4  Zakaz sprzedaży narkotyków z wykorzystaniem motocykli.

Argumentacja: motocykle w dużym stopniu rozwijają i poszerzają wszelkiego rodzaju akcje. Pamiętajcie jednak by używać ich z rozwagą, a nie co akcje. Zmusi to również szeryfów do częstszego stosowania patroli motocyklowych właśnie jako kontra na tego typu zagrania.

Jednocześnie pamiętajcie, że ucieczka pojazdem motocrossowym po terenach offroadowych nadal jest uważana w pewnych sytuacjach za fail driving i policja ma prawo kontynuować za wami taki pościg.

  • Lubię to! 5
  • Popieram! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Dołącz do naszej społeczności!

    Zarejestruj się już dziś i dołącz do nas! Proces rejestracji jest prosty i intuicyjny, wystarczy Ci wyobraźnia!

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Kto jest online?   1 użytkownik, 0 anonimowych, 2 gości (Zobacz pełną listę)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.